Paaspakketten actie voor de minima.

Sociaal Steunpunt Kerken (SSK) brengt ook dit jaar in ons dorp bij de minima een paaspakket. Om deze pakketten gevuld te krijgen willen wij weer een beroep op u doen. Tijdens de veertigdagentijd staat voor de actie tot en met 24 maart de inzamel winkelwagen weer klaar bij de Plus supermarkt. U kunt de producten die u wilt geven aan de minima hier inleggen.

Wilt u liever geld geven, dan kunt U ook een bedrag overmaken op bankrekeningnummer NL23RABO0120848643 t.n.v. ‘Sociaal Steunpunt Kerken’, onder vermelding van paaspakketten. Van de bijdragen worden dan producten en waardebonnen gekocht.

Laten we plaatsgenoten die het financieel moeilijk hebben, samen helpen. (Artikel uit Sukerbiet en Lemelervelder)