Palmpasenviering en optocht

Op zondag 24 maart is het Palmpasen. Net zoals afgelopen jaren willen we dit gezamenlijk vieren, met een dienst gericht op kinderen. Dit jaar is de dienst in de Brugkerk en start om 10.00 uur. We hopen na de dienst in een mooie optocht met ezel Sientje en muziek van Voices voorop, naar de Brugstede te gaan, om daar samen met de bewoners wat liederen te zingen en jullie mooie palmpasenstokken te tonen. Want bij een palmpasenoptocht hoort natuurlijk een palmpasenstok.

Die mag je zelf thuis maken, met een doe-het-zelfpakket dat je kunt ophalen op woensdagmiddag 20 maart bij de Brugkerk. Gelijk uit school, tussen 12.15 – 13.15 uur, liggen de pakketjes klaar.

Opgeven hiervoor is gewenst, zodat we weten hoeveel pakketjes we klaar moeten maken.

Opgeven: voor maandag 18 maart d.m.v. een mailtje naar

Sandra Beumer (beumersandra@hotmail.com)

of Ingrid Slangewal (ingridslangewal@gmail.com)

Als je nog een stok in huis hebt van vorig jaar, laat het dan even weten via de mail.

Werkgroep Palmpasen van de Raad van Kerken