ZWO nieuws

De ZWO-commissie is op zoek naar een nieuw lid. Mocht je een mooie taak, in een fijne commissie binnen de kerk willen vervullen, dan is de ZWO de aangewezen commissie.

De ZWO zoekt jaarlijks een groot en een klein project uit om te steunen. Het grote project, dat start rond de 40 dagentijd.

Daarnaast zoeken we, in samenwerking met de gemeenteleden, een klein project uit. Dit steunen we door middel van de collectes in de diensten.

Hiervoor komen we een aantal keren per jaar bij elkaar om dit voor te bereiden, in een gezellige, ontspannen sfeer.

Dus zoek je mooi werk binnen de Brugkerk dat goed in te passen is in je dagelijkse drukte, zoek dan contact met 1 van de commissieleden.

Klein project 2023
Afgelopen jaar hebben we gespaard voor de Red Horse Company. We hebben een bedrag van € 2500,- over kunnen maken. De groep is op 19-01-2024 vertrokken naar de Filipijnen om daar goed werk te verrichten. Wanneer de groep weer thuis is, zullen we geïnformeerd worden wat zij daar hebben kunnen doen met de bijdrage van de Brugkerk.

Oproep klein project 2024
Voor het kleine project van 2024 zijn we nog op zoek naar een project. Wat zou het fijn zijn als we een project kunnen steunen, wat in Lemelerveld of in de buurt van Lemelerveld zijn thuis heeft.

Denkt u met ons mee?

Namens de ZWO- commissie: Linette Holsappel, Daatje Bergman, Jan Beukenkamp, Hermien Schrieken en Heidi Eghuizen