Een week lang “Meditatieve kwartiertjes!”

Van zondag 18 september t/m zondag 25 september zenden de kerken van Lemele en Lemelerveld elke avond om 19.00 uur een “Meditatief Kwartiertje” uit. Enthousiaste vertegenwoordigers van De Brugkerk, Ichtuskerk, Heilig Hart Kerk en De Lichtbron gaan in de kwartiertjes voor en belichten steeds een zelfgekozen aspect van het thema “Vrede” De uitzendingen zijn te volgen via kerkdienstgemist.nl, afgestemd op de Brugkerk te Lemelerveld.

Aanleiding voor het houden van een achttal uitzendingen is de Vredeszondag van 18 september en de Vredesweek die in heel Nederland op een bepaalde manier aandacht krijgt. Met de vieringen willen wij als plaatselijke kerken een tegengeluid laten horen tegen al de onvrede waarvan er op dit moment in ons land sprake is.