Zondag 16 juni met cantorij

Noteer al vast in je agenda: op zondag 16 juni is niet alleen onze voormalige predikante ds. Berdie Marsman bij ons te gast, maar ook – ze komen van een totaal andere kant van het land naar Lemelerveld toe – de cantorij van de Protestantse Gemeente (in de volksmond: de Koepelkerk) van Arkel, bij Gorinchem. De cantorij houdt een gezamenlijk vrij weekend in de buurt van Ommen en komt op zondagochtend bij ons zingen en medewerking verlenen aan de dienst. Het repertoire is heel breed en de zang best professioneel en verfijnd; die zang vormt vast een prachtige match met de akoestiek van de Brugkerk. Het kan niet anders: dit wordt  een prachtige dienst die wij van harte kunnen aanbevelen. Margreeth Hartman begeleidt  de zang van de vijftien personen tellende cantorij op het orgel.