Palmpasen en optocht

Op zondag 2 april is het Palmpasen. Dit gaan we weer gezamenlijk vieren. Dit jaar is de dienst in de Heilig Hart Kerk, om 10.00 uur. Het wordt een leuke dienst. We hopen na de dienst in een mooie optocht met ezel en muziek naar het Anker te gaan, om daar de ouderen te verrassen.

Bij een Palmpasen optocht hoort natuurlijk een Palmpasen stok.
Deze mag je zelf thuis maken, met een doe-het-zelf pakket dat je kunt ophalen op woensdagmiddag 29 maart bij de Heilig Hart Kerk. Dit doen we gelijk uit school, tussen 12.15 en 13.15 uur. De spullen liggen dan klaar voor je.

Opgeven hiervoor is handig, zodat we weten hoeveel pakketjes voor de Palmpasen stok we klaar moeten leggen.

Opgeven: voor vrijdag 24 maart d.m.v. een mailtje naar

Sandra Beumer (beumersandra@hotmail.com)

Of Ingrid Slangewal-Laarman (ingridslangewal@gmail.com)

We zien je opgave tegemoet, hopelijk krijgen we dit jaar weer een mooie optocht met veel kinderen.

Werkgroep Palmpasen van de Raad van Kerken.