Kerkbalans afgerond

Kerkbalans 2023. Mede door de fantastische inzet van de vele contactpersonen die actief waren met het wegbrengen en ophalen van de enveloppen, is het weer uitstekend verlopen. Dit gebeurde zoals altijd met veel zorg en aandacht.  Na het inleveren op 31 januari was het de taak van de kerkrentmeesters om alles te tellen en zo tot een totaal van het toegezegde bedrag te komen.

De vele vrijwilligers die hebben meegewerkt willen we dan ook hartelijk bedanken. Geweldig dat jullie weer op pad zijn geweest.

En wat ook een verheugend feit is, in een tijd waarin alles duurder wordt, is het feit dat er tot nu toe maar liefst € 74.000,– is toegezegd.  Dat ligt iets lager dan vorig jaar, maar desondanks een mooi bedrag en we bedanken iedereen heel hartelijk voor zijn of haar bijdrage.