Het is weer tijd voor solidariteit!

Jaarlijks dragen alle Protestantse Kerken in Nederland een vast bedrag af aan de PKN. Deze gelden komen in de Solidariteitskas. Vanuit dit fonds kunnen kerken -onder strikte voorwaarden en met een goed plan- een bijdrage ontvangen om te investeren in een plan of activiteit om de kerk vitaal te houden of meer toekomstbestendig te maken. De gedachte is dat we als PKN kerken er ook voor elkaar zijn en elkaar steunen als dit nodig is. Vandaar de naam: Solidariteitskas.
Binnenkort ontvangt ieder lid (vanaf 18 jaar) van onze Gemeente de incasso met het verzoek solidair te zijn en € 12,50 bij te dragen.