Dauwtrapviering op de Lemelerberg

Donderdag 9 mei – 9.00 uur Vorig jaar zijn we er in oecumenisch verband mee begonnen. Dit jaar gaan we er vanwege het grote succes mee door: op het terras van Theehuis De Lemelerberg (Kerkweg 32 te Lemele) houden we 9 mei aanstaande een Hemelvaartsviering georganiseerd door de Raad van Kerken. Deze Dauwtrapviering begint om 9.00 uur.

Wie zin heeft kan daaraan voorafgaand een prachtige dauwtrapwandeling ondernemen: een korte op het geasfalteerde rollerpad bij het Theehuis, of een langere van een goed uur op de Archemerberg. Geen mooier moment om de opkomende ochtend en de ontluikende natuur op de Lemelerberg te beleven dan in de maand mei op dit tijdstip. Van harte aanbevolen.

Beleef de bijzondere ervaring om vroeg in de morgen in de mooie natuur te lopen….

* start bij Theehuis De Lemelerberg

* 7.45 uur lange route: Archemerberg (duur 1 uur)

* 8.30 uur korte route rollerpad (half uurtje)