Verzoek vanuit de Katholieke parochie

Vergeten om de enquête in te vullen over de toekomst van het RK kerkgebouw aan de Posthoornweg? Dat kan iedereen gebeuren, maar het kan alsnog, tot 1 maart. Scan dus deze QR-code en beantwoord daarna de vragen. Het kost je hooguit een paar minuten.

We zijn natuurlijk blij zijn met de vele ingevulde enquêtes, maar we denken dat er ook mensen zijn die het bericht wel hebben gezien, maar het even hebben laten liggen. Om een goed oordeel te krijgen over deze enquête kunnen we nog wel een aantal ingevulde exemplaren gebruiken.

We willen daarom iedereen die het vergeten is, de kans geven om alsnog de enquête in te vullen. Het is belangrijk omdat jouw antwoorden ons helpen om een beslissing te nemen over wat we met het kerkgebouw (mocht deze in de toekomst aan de eredienst onttrokken worden) en de directe omgeving ervan gaan doen. Het maakt niet uit of je katholiek bent of niet en ook de leeftijd is helemaal niet belangrijk. Vul dus alsjeblieft de enquête in, uiterlijk 1 maart.

Let op:

• de enquête is persoonlijk, er mogen dus meerdere exemplaren per huishouden ingevuld worden
  • voor degene die het werken met een QR-code lastig vindt: er liggen ook voldoende papieren exemplaren bij de Plus, het Kulturhus, de Brugkerk en in het parochiecentrum
  • je kunt ook gebruik maken van onderstaande link:

bij voorbaat onze dank!

Locatieraad en pastoraatsgroep H. Hart kerk Lemelerveld