SAM’s kledingactie

Zaterdag 14 Oktober is er weer een kledingactie van SAM. Deze zal in de Brugkerk plaats vinden. Een samenwerking van de MOV en de ZWO.

Van 9.00 uur tot 12.00 kunt u kleding inleveren. Ook lompen zijn welkom. Dan wel graag dit op de zak aangeven dat er lompen inzitten.

Naast kleding en lompen mag u ook speelgoed, knuffels, huishoudtextiel zoals lakens, handdoeken en theedoeken. Ook dit graag apart verpakken.

De opbrengst van de kledingactie gaat dit najaar naar het verbeteren van de kwaliteit va onderwijs in Kamuli, Oeganda. Onderwijs is de sleutel voor de ontwikkeling van kinderen en de samenleving. Het krijgen van kwaltatief goed onderwijs is de manier om mensen uit extreme armoede te krijgen. Kinderen hebben meer zicht op een betere toekomst , mogelijk een baan, meer  onafhankelijk zijn. Dit alles zorgt voor een betere economie in Oeganda.

Ook is er tijdens  SAM’s kleding de mogelijkheid om kaarten en postzegels te brengen.  Wij zien u graag in de Brugkerk.