De vastenmaaltijd van a.s. (witte) donderdag

A.s. donderdag beginnen wij om 18.00 uur in de hal van de Brugkerk met het houden van een heuse SEDERMAALTIJD in de lijn van de Joodse traditie! De Sedermaaltijd of Pesachmaaltijd wordt in het Jodendom aan het begin van de week van Pesach gehouden en bevat talloze symbolische verwijzingen naar de gevangenschap van het volk Israël in Egypte en de bevrijding, de Exodus, die erop volgde. Bijzonder om mee te maken!! Aanmelden kan tot dinsdagavond 18.00 uur bij Herma Schepers, 0572 372707, ejrschepers@gmail.com.
A.s. donderdag laten we de viering van de SEDERMAALTIJD in de hal van de kerk vervolgens overgaan in een korte viering van de Maaltijd van de Heer in de kerkzaal. Deze viering kan ook vanaf thuis worden gevolgd, via kerkdienstgemist.nl en toch mee gaan vieren, mogen wij u dan vragen thuis wijn/druivensap en brood gereed te houden?