STARTZONDAG 4 SEPTEMBER – Welkom!

Op zondag 4 september starten we met elkaar ons nieuwe kerkelijke seizoen weer op. We vieren onze startdienst, aanvang 09.30 uur. Het wordt een bijzondere dienst, want muzikale medewerking wordt verleend door de Song-Smederij uit Hengelo. De Song-Smederij bestaat uit twee professionele musici, Marjon Revet (zang) en Jeffrey Revet (piano). Ze brengen prachtige liederen ten gehore, van harte aanbevolen! Ook de kinder- en jeugdgroepen van de WeekpreekRanja, de WeekpreekCake en de WeekpreekBrunch zijn er 4 september bij, ook zij starten dan hun nieuwe seizoen weer op!

Thematisch sluiten we zondag 4 september aan bij het jaarthema van onze landelijke kerk: AAN TAFEL! We ontmoeten elkaar dan ook eerst in de viering die om 09.30 uur begint. Vervolgens gaat de viering over in het houden van een gezamenlijke maaltijd in de hal van de Brugkerk. WE VRAGEN IEDEREEN IETS OVERHEERLIJK LEKKERS MEE TE NEMEN voor de maaltijd zodat er ruimschoots voldoende is voor ons allen en voor onze gasten die er misschien toevalligerwijs ook bij zijn en van niets weten. Welkom!