Vincent van Gogh en 4tune in de Brugkerk

Aanstaande zondag 29 mei staat in de ochtenddienst van de Brugkerk de kunst en de passie van de kunstenaar Vincent van Gogh (*1853 – +1890) centraal, u kent hem vast als de kunstenaar van de zonnebloemen, de aardappeleters en het afgeknipte oor. Wist u dat hij een tijdje predikant is geweest, in London? Zijn schilderijen zijn ook op de een of andere manier doorspekt met christelijke spiritualiteit. Leuk om daar eens bij stil te staan! De dienst begint om 09.30 uur en wordt eveneens opgeluisterd door het zangtrio 4Tune, u allen welbekend van eerdere prachtige optredens bij ons in de kerk. Ze brengen liederen ten gehore die heel goed passen bij de kunst en passen van Van Gogh, maar ook bij de kleuren van het voorjaar en de zomer, van deze tijd van het jaar. De viering wordt dus heel feestelijk en bijzonder! Van harte aanbevolen.